четвъртък, 11 юни 2015 г.

Мусака с печен патладжан и нахут

Разказвала съм ви за любовта си към патладжана.Синият домат ,както често наричат зеленчука присъства често на трапезата ми .Изключително полезен е и ще се радвам ако го включите и вие в менюто си .Заслужено е главен персонаж в много мои рецепти .Изкушавала съм ви с Пълнените ми палачинки ,със Сицилианската капоната ,приисквало ви се е да си намажете късче хляб с Баба Гануш или Кьопоолу .пропускам ли нещо,ами да забравих хрупкавият патладжан с булгур и моцарела и пухкавите еклерови ''възглавнички'' .Сещам се и за салатата с грилован патладжан ,всички тези страхотни рецепти може да откриете в кулинарният ми сайт.Ще съм изключително щастлива ако ви вдъхновявам със снимките си и ви помагам с рецептите си.Това ми бе и целта при създаването на този сайт,нищо и никой не рекламирам,нямам ресторант ,води ме единствено и само желанието да бъда полезна. И така представям ви един нов прочит на познатата ви яхния с патладжан и нахут. Ще се влюбите ,сигурна съм .Вкусът е божествен. Рецептата е тук . Снимките ще ви ориентират допълнително . Последно само да вметна , на другият ден ястието е още по-вкусно .

IMG_9136 IMG_9130

IMG_9132 IMG_9134-001 IMG_9143 IMG_9146-001 IMG_9158 IMG_9161 IMG_9170 IMG_9213 IMG_9216 IMG_9219

Няма коментари:

Публикуване на коментар