сряда, 10 декември 2014 г.

Бутер въртележки Puff pinwheels

Спомняте ли си селските панаири? Шумните и пъстрите сергии с джунджурии ,виенското колело и въртележката с кончетата ...Ние с татко първо се редяхме на павилиона -стрелбище ,после разглеждахме сергиите и винаги ми купуваше от онези картонени квадратни кутийки ,които като натиснеш мяукаха или пластмасови въртележки забучени с кабарче на дървена пръчица....Безброй много спомени имам от онези безгрижни ,детски години .Лакомствата бяха карамелизирана ябълка ,ракетки- вафлена тръбичка пълнена с пухкав белтъчен крем ,локумени триъгълни вафли и захарен памук на клечка.Можех с часове до стоя до огромният объл въртящ се казан от който се образуваше захарен памук и да наблюдавам как се навива на клечка.После отивахме да гледаме борбите и винаги закъснявахме за обяд ,а майка ми се караше,първо защото цялата лепнех от разтопена сладост,а после не ми се ядеше ....Усмихвам се през сълзи...Татко ми липсва ,а аз сега се ''карам'' на майка ,че не се храни .....Животът е въртележка ....Но аз не искам да ви натъжавам ,искам да се усмихвате и да се радвате на животът ,на дребните неща и да създавате прекрасни сладки и солени творения. Тези ефирни въртележки може да ги напълните с различни видове сладко ,с плодове ,може да използвате солени съставки като яйце и сирене,кашкавал и салам ,даже ми хрумна любимата ми комбинация от задушен спанак или праз с горгонзола. Нужен ви е пакет свежо многолистно тесто от Лидл ,малко фантазия и доза любов.Специални въртележки от множество пластове ,пренасяща ви към детските спомени .

 

IMG_6470 IMG_6472 IMG_6476 IMG_6480 IMG_6481 IMG_6486 IMG_6491 IMG_6496

1 коментар:

  1. Website

    I'm not sure exactly why but this web site is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll check back later and see if the problem still exists.|

    ОтговорИзтриване