петък, 24 юли 2015 г.

Капрезе с чери домати, мини моцарела и босилек

На италиански ''ciliegia " означава череша. В италианските бакалии продават вид моцарела " Siliegine "- кръгли и меки топченца, колкото малки черита, пакетирани в саламура. Защо ви разказвам това ли ? Първият ми спомен за Капрезе салатата е от  Амалфи. Толкова ми хареса салатата и когато попитах какво е това посочвайки към чинията, ми отговориха : силиеджине. Чак на другият ден в супермаркета разбрах какво са имали предвид. Любима ми е, наред с други италиански творения.Тайната на моята бърза салата Капрезе се крие в преснотата на доматите и босилека, засети и отглеждани с много любов от мен .


Продукти:

  • 15 чери домати в различни цветове
  • 100 г бейби моцарела
  • пресен босилек- зелен и лилав
  • сол, преясно смлян черен пипер
  • 2 с.л. зехтин екстра върджин

Начин на приготвяне:

Измийте и подсушете чери доматите с домакинска салфетка. Нарежете ги на половинки, а по малките оставете цели. Добавете отцедената моцарелата и листа босилек. Поръсете със сол ,черен пипер и полейте със зехтин. Сервирайте веднага. 





Няма коментари:

Публикуване на коментар