четвъртък, 23 април 2015 г.

Руло с ябълки и карамел Aplle&Caramel swiss roll

Нужни ви са само четири съставки ,следвайте отново моите инструкции и ще си приготвите най-вкусният домашен карамелен сос.Перфектен за кексове и сладкиши ,за сладолед или просто да си го похапваш така с лъжица.Знам ,ужасна съм ,но той е толкова сладък,лепкав ,маслен и една идея осолен .Запазих си половината в едно бурканче ,бурканче златна наслада ....Комбинацията сладко и солено отдавна е откраднала сърцето ми ...Само аз ли обичам палачинките намазани с богат слой домашно сладко и с натрошени парченца сирене ?!? А с другата половина от този неустоим сос и на другата половинка от рулото приготвено по тази рецепта му се случи това :

IMG_0558 IMG_0658

Продукти за карамела:

200 г кристална захар

90 г краве масло

120 мл течна сладкарска сметана

1/2 ч.л. трапезна сол

Начин на приготвяне:

В дълбока тенджера поставете захар .На средна температура /6 степен от възможни 9 на моя котлон/ карамелизирайте захарта .Внимавайте да не се изгорите !След като захарта се стопи напълно ,към карамелената течност прибавете веднага маслото .Разбъркайте го в карамела ,докато се разтопи за около 2,3 минути.Отдръпнете за кратко от котлона тенджерата . Много бавно и внимателно изсипете сметаната.Бъдете внимателни ,защото точно в този момент сместа ще кипне ,ще се образуват балони и пръски .Върнете отново тенджерата и оставете сместа да ври в продължение на минута ,две или до пълното разтапяне на соса. Отдръпнете отново и разбъркайте със солта. Оставете я да се охлади ,преди да полеете с нея рулото.

Ata Atalante

IMG_0677-003 IMG_0643 IMG_0662 IMG_0679

 

Успях да уловя и последните лъчи светлина в градината и съм безкрайно щастлива .Знаете ,че приготвянето на всичко това,подреждането и снимането ми доставя неописуемо удовлетворение .Цялото това суетене между печката ,плота и градината е необяснимо пречистващо и адски вдъхновяващо .Лекуващо и успокояващо от забързаното ежедневие и стреса ....Мисля ,че открих себе си .Бъдете щастливи ,бъдете истински ,бъдете себе си..... Мен това ме спаси .Бъдете добри ,въпреки всичко ! И се ОБИЧАЙТЕ !

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар