понеделник, 27 април 2015 г.

Воловани Мосю и Воловани Мадам Vol au vent Monsieur et Vol au vent Madame

Когато започнах да фотографирам храната ,качвах снимките в папка с името - Моя полет в кухнята. Винаги съм готвела ,но никога до преди това с толкова страст .Любовта я нямаше ...А,когато се появи ,тя ми да даде криле да полетя .Представям ви : Полет във вятъра - -Les vol au vent или познатите ви Воловани. Нужен ви е пакет свежо многолистно тесто от Лидл;разбит хайвер и пушена сьомга или друга риба ;сметана и ягоди ;малко въображение и много любов. От готовото тесто може лесно да изрежете кръгове или квадрати . В средата на всеки втори кръг или квадрат се изрязва по-малък отвор .Двата вида се залепват едно върху друго /това с отвора остава отгоре/ ,с помощта на силиконова четчица и малко студена вода . Дъното леко се надупчва с вилица.Може да ги поръсите със сусам,мак или просто да намажете леко с разбито яйце . Пекат се в загрята на 200 градуса фурна до златисто.

IMG_0880 Atalante IMG_1022 IMG_1027 IMG_1029 IMG_1031 Atalante IMG_1043

Тези малки бутер изкушения са идеални за предястие или коктейл .Кетъринг класика! Поглезете се с тези малки хапчици, внесете красота и очарование в живота си ! Щастието не е свързано с материалното благополучие ,а в начина на мислене и отношението към малките ,но важни неща в живота .Като тази прекрасна престилка ...Някои ще кажат просто престилка ,но за мен тя значи много - подарък ми е от две много обичани от мен същества .

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар